Főoldal

 

Szabályzat

 

Guildról

 

Lootrendszer

 

Taktika

 

Kasztokról

 

Addonok

 

Galéria

 

MOP cuccok

 

RAID infó

 

Archivum

 

 

Szerverünk:

Bhawk.hu

 

Grand Empress Shek'zeer 10 Normal ...
2017 ápr. 10

Taktika > Heart of Fear > Imperial Vizier Zor'lok - Imperial Vizier Zor'lok HC - Blade Lord Ta'yak - Blade Lord Ta'yak HC - Garalon - Garalon HC - Wind Lord Mel'jarak - Wind Lord Mel'jarak HC - Amber-Shaper Un'sok - Amber-Shaper Un'sok HC - Grand Empress Shek'zeer - Grand Empress Shek'zeer HC

Heart of Fear raid hatodik záró bossa Grand Empress Shek'zeer.

196 Milla HP-val..

 

Az ősi Klaxxi rend egy gyászos döntéshez érkezett: a romlott Grand Empress Shek'zeert le kell váltani. A hagyományok szerint a mantid uralkodókat öreg korukban váltákják le a gonsoan kiválasztott utódok. Habár Shek'zeer utódja még túl fiatal és gyenge ahoz, hogy leváltsa a őt, nem hagy más választást a Klaxxinak, csak azt, hogy megöljék a mostani császárnőt. Ha nem cselekednek, Pandaria hamalosan elporlad a mantidok éhes raja előtt.


Setup:

2 Tank

2-3 Healer

5-6 Dps

 

 

Dissonance Field: Shek' zeer lerak a földre 2 sárga energiamezőt, melyek hp csík helyett egy töltéscsíkkal rendelkeznek. Ha egy mező lemerül, egy Sonic Discarge kíséretében felrobban. Ezek a mezők elnyelik a benne tartózkodó playerek minden spelljét, ezzel is merítve az adott mezőt.
Sonic Discharge: mikor egy Dissonance field felrobban, az 200.000 Physical damaget okoz minden playernek.
Eyes of the Empress: Shek' zeer periodikusan Eyes of the Empress debuffot rak az aktuális célpontjára. Ez az effect 5x stackelhet, ha eléri a maximális stacket, a player Servant of the Empressé változik és Shek' zeer uralma alá kerül.
Servant of the Empress: az átváltozott player korábbi társai ellen fordul, továbbá 200%-kal nő az általa okozott damage, 200%-kal a heal és 300%-kal nő a hp-ja. Ebben az alakban immunis minden fearre, lassításra és egyéb CC-re.
Dread Screech: Shek' zeer rálő 2 véletlenszerűen választott playerre, ez 88.000 Physical damaget okoz a 2 playernek és mindenkinek körülöttük 5 yardon belül.
Cry of Terror: Shek' zeer debuffot rak egy véletlenszerűen választott playerre, ez 44.000 Shadow damaget okoz minden playernek 2 másodpercenként.
Band of Valor: a Shek' zeer testőrei által okozott damage 30%-kal nő minden 8 yardon belül tartózkodó testőr után.
Set' thik Windblade: Set' thik Windblade: közepesen erős mantid harcos (10 normalon 7 millió körüli hp-val), a 2. fázis folyamán 3-3 jelenik meg mindkét oldalon.
Fixate: a Windbladek periodikusan kiválasztanak maguknak 1-1 playert és 30 másodpercig csak őket követik.
Dispatch: castolási idővel rendelkező bladestorm, sikeres cast után többször 72.000 Physical damaget okoz közvetlen közelről. Szakítani kell!
Sonic Blade: a támadás 150% Weapon damaget (60.000- 90.000 Physical damage) okoz a testőr aktuális célpontjának és megszakítja a castolást.
Sticky Resin: a Windbladek időnként sárga tócsákat raknak a földre, ezek ráakaszkodnak a playerekre, ha átsétálnak rajtuk. A Sticky Resin 30%-kal csökkenti a player mozgási sebességét és 25.000 Nature damaget okoz 1 másodpercenként. Ha egy Sticky Resin hordozó hozzáér egy másik playeren vagy földön lévő Sticky Resinhez, az(ok) leválik és a földön összeállnak. Amennyiben 5 Sticky Resint sikerül egy helyre rakni, azok Amber Trappé állnak össze.
Amber Trap: az Amber Trap csak akkor aktiválódik, ha egy Reaver sétál át rajta. A csapdába ejtett mantid 5% hp-t veszít 2 másodpercenként, míg be van zárva. Ezzel egyidőben az életben lévp Windbladek megpróbálják kiszabadítani.
Kor' thik Reaver: erős mantid harcos, elég sok hp-val (10 normalon 64 millió), a 2. fázis alatt 1-1 jelenik meg mindkét oldalon.
Poison Bomb: a Reaverek időnként dombákat dobálnak véletlenszerűen választott playerekre, ezek 45.000 Nature damaget okoznak becsapódáskor, majd 10.000 Nature damaget 2 másodpercenként.
Toxic Slime: a Reaverek periodikusan 81.000 Nature damaget maguk előtt egy 30 yard hosszú tölcsér alakú területen.
Poison-Drenched Armor: a Reaverek ezt a debuffot rakják a célpontjaikra, ez az illető támadásainak esélyt ad arra, hogy további 50.000 Nature damaget okozzanak. Ez az effect másra is átugorhat, ha valaki a Debuffos Tank mellé áll.
Sha Energy: Shek' zeer sha energiával bombáz 2 véletlenszerűen választott playert, ez 55.000 Shadow damaget okoz.
Calamity: Shek' zeer periodikusan damaget okoz a playereknek, ez megfelel a minden player maximális életének 50%-ának.
Consuming Terror: Shek' zeer lecsap egy 70 yard hosszú tölcsér alakú területre, ez 200.000 Shadow damaget okoz a területen tartózkodó playereknek és feareli őket 8 másodpercre. Az irány véletlenszerűen választott, de könnyű kikerülni, mivel a képességnek 4 másodperces castideje van és a célterület is sötétlilára színeződik.
Amassing Darkness: Shek' zeer egy 6 másodpercenként tickelő debuffok rak egy véletlenszerűen választott playerre. A debuff 50.000 Shadow damaget okoz minden ticknél. A képesség az 1. ticknél csak a célpontot sebzi, a 2. ticknél a célpontot + 1 playert, a 3. ticknél a célpontot + 2 másik playert stb. Ez így megy tovább míg az Amassing Darkness mindenkinek damaget nem okozott.
Vision of Demise: Shek' zeer debuffot rak 2 véletlenszerűen választott playerre, amely 4 másodperc után feareli az érintetteket 20 másodpercre, ezalatt a playerek 30.000 Shadow damaget okoznak minden playernek 1 másodpercenként 8 yardon belül. Ezt a képességet ajálott a fearelős rész megjelenése után (5 másodperc után) azonnal dispellezni.

 

 


Az összecsapás 3 fázisra bontható: az 1.ben Shek'zeer próbálja kiiktatni támadóit, a 2.ban Mantidjait küldi a behatolókra (ez a 2 fázis 150 másodpercenként váltja egymást), majd 30% HP alatt Shek'zeer átlép a 3. fázisba. Az 1. fázisban Shek'zeer Debuffot stackel a tankjára (Eyes of the Empress), periodikusan egy masszív AOE damages Debuffot rak valakire (Cry of Terror) és párosával rakja le a földre a sárgán villogó energiamezőket (Dissonance Field). 2. fázisban lehív 2 nagy és 6 kis addot, itt a 2 nagyot el kell választani társaitól és a piciket AOE-vel szétszedni. Továbbá a kis addok által dobált sárga ragacsból (Sticky Resin) csapdákat készíteni (Amber Trap) és azokba belehúzni a nagy addokat. A 3. fázisban ismét a bosst kell csépelni, itt végig konstans AOE damagere (Sha Energy & Calamity), egyre több embert érintő AOE damagere (Amassing Darkness), késleltetett Fearelős Debuffra (Vision of Demise) és Fearelős Shockwavere (Consuming Terror), lehet számítani.

Shek'zeer az 1. fázisában periodikisan ledob 2 sárgán pulzáló energiakört, ezek HP helyett egy Energy Bar-ral rendelkeznek, ez magától merül, majd mikor elfogy a kör felrobban és komoly AOE damaget okoz. 1-1 kör Energy Barja gyorsabban meríthető, ha valaki beleáll és onnan castol spelleket. A kör elnyel minden damage és heal spellt. Tehát a bent lévő nem damagel és nem is lehet healelni.
A Windbladek időnként sárga ragacsot (Sticky Resin) dobálnak a földre, ha valaki hozzáér. akkor ráragad és damagel. Ha 2 ragacsos ember összefut, akkor midkettőről leesik a cucc és egy nagyobb sárga tócsává áll össze a földön, innentől kezdve még 3 embernek kell ragacsot felszedni és egyből bevinni a tócsába.

 


Tank: az 1. fázisban a bosst az eredeti helyén vagy a lépcső aljában kell tartani. Shek'zeer itt egy Debuffot stackel a tankjára (Eyes of the Empress), 4 Stacken cserélgetni kell (az 5. stacknél a tank permanens Mind Controllt kap). Továbbá a boss periodikusan ledob 2 sárgán pulzáló energiamezőt, ezekbe tankként nem szabad bemenni. 150 másodperc elteltével Shek'zeer eltűnik és a terme jobb és bal oldaláról befut 3-3 Set' thik Windblade és 1-1 Kor' thik Reaver. "A" Tank megfogja a 2 Reavert és elválasztja őket a kis addoktól, "B" Tank összeszed minden kis addot és nem hagyja őket elkóborolni (periodikus Fixatet leszámítva), segít a Dispatch szakításában. Az addok felerősítik magukat, ha társaik közelében állnak (Band of Valor), ez ugye azt jelenti, hogy minél több addot fog egy Tank, annál komolyabb damaget kap. A Reavereket el kell fordítani a csapattól, mert "V" alakban csapkodnak maguk elé (Toxic Slime) A tankon a csapás után egy Debuff jelenik meg, ami + Naturet okoz a tank célpontjának támadáskor (Poison-Drenched Armor). Ez a Debuff átterjedhet másra is, mikor valaki a közelébe ér. Mikor elkészültek az Amber Trapek és meghaltak a Windbladek, szépen bele kell húzni a Reavereket. 150 másodperc vagy a Mantidok halála után Shek'zeer újra feltűnik, ekkor folytatni kell az 1. fázisban leírtakat (a Mantidokat pedig kiikatni, ha nem sikerült). Ezek addig váltják egymást, míg a boss 30% HP-ra nem esik, ekkor új képességek jönnek elő. Szinte periodikus AOE damagere (Sha Energy & Amassing Darkness) lehet számítani, megmarad a Tank Debuff. A boss innentől kezdve periodikisan ráfordul valakire, megjelöl maga előtt egy "V" alakú területet, majd másodpercekkel később lecsap rá, ebből ki kell rohanni. Ezen kívül időnként mindenkinek FÉL HP-nyi damaget okoz mindenkinek (Calamity) és periodikusan "szemes Debuffot" rak 2 emberre (Vision of Demise), akiknek ki kell futni a tömegből. Az utolsó képesség pedig egy Fearelős Shockwave (Consuming Terror), ennél Shek'zeer random irányba fordul, 3szög alakban lilára festi maga előtt a padlót majd lecsap, a lila területről baromi gyorsan ki kell futni.

 

DPS: az 1. fázisban a bosst az eredeti helyén vagy a lépcső aljában tartják a tankok. A boss időnként egy kék koponyás Debuffot (Cry of Terror) rak egy random emberre, innentől kezdve az illető AOE damaget okoz a raidnek. Shek'zeer periodikusan ledob 2 sárgán pulzáló energiamezőt (Dissonance Field), ezek egyikébe kell beállni a Cry of Terror Debuffos embernek (majd mikor leesik a HP-ja kijön kis healért és visszafárad) vagy rosszabb esetben egy átlag DPS-nek. A körök egyikét addig kell meríteni, míg ~20% Energy eltérés nem lesz köztük. Természezesen mindkettőt lehet meríteni, de az eltérésre figyelni kell. Továbbá a lemerülés előtt, még 200.000 HP felett ki kell jönni a körből. 150 másodperc elteltével Shek'zeer eltűnik és a terme jobb és bal oldaláról befut 3-3 Set' thik Windblade és 1-1 Kor' thik Reaver. Az egyik Tank megfogja a Windbladeket, ezeket kell AOE-zni. A Windbladek továbbá periodikusan 20 másodpercre Fixatelnek valakit, ekkor KITEolni kell, illetve szakítani a Dispatch képességüket. A Reavereket fogó Tankot zöld köd fogja borítani, ha ekkor a közelébe megy valaki, akkor 30 secre ő is Debuffot kap (Poison-Drenched Armor), ekkor + Nature damaget okoznak a támadásai....igyekezzen mindenki fenntartani a Debuffot. Ezen kívül a Windbladek dobálják a fent említett sárga ragacsot (Sticky Resin), ebből kell Trapet csinálni. 150 másodperc vagy a Mantidok halála után Shek'zeer újra feltűnik, ekkor folytatni kell az 1. fázisban leírtakat (a Mantidokat pedig kiikatni, ha nem sikerült). Ezek addig váltják egymást, míg a boss 30% HP-ra nem esik, ekkor új képességek jönnek elő. Szinte periodikus AOE damagere (Sha Energy) lehet számítani. A boss innentől kezdve periodikisan ráfordul valakire, megjelöl maga előtt egy "V" alakú területet, majd másodpercekkel később lecsap rá (Consuming Terror), ebből ki kell rohanni. Ezen kívül időnként mindenkinek FÉL HP-nyi damaget okoz mindenkinek (Calamity) és periodikusan "szemes Debuffot" rak 2 emberre (Vision of Demise), akiknek ki kell futni a tömegből (lejártakol ez Fearel). Az utolsó képesség pedig egy Fearelős Shockwave (Consuming Terror), ennél Shek'zeer random irányba fordul, 3szög alakban lilára festi maga előtt a padlót majd lecsap, a lila területről baromi gyorsan ki kell futni.

 

Heal: az 1. fázisban a bosst az eredeti helyén vagy a lépcső aljában tartják a tankok. A boss időnként egy kék koponyás Debuffot (Cry of Terror) rak egy random emberre, innentől kezdve az illető AOE damaget okoz a raidnek. Shek'zeer periodikusan ledob 2 sárgán pulzáló energiamezőt (Dissonance Field), ezek egyikébe kell beállni a Cry of Terror Debuffos embernek (majd mikor leesik a HP-ja kijön kis healért és visszafárad) vagy rosszabb esetben egy átlag DPS-nek. A körök egyikét addig kell meríteni, míg ~20% Energy eltérés nem lesz köztük. Természezesen mindkettőt lehet meríteni, de az eltérésre figyelni kell. A lemerülés előtt, még 200.000 HP felett ki kell jönni a körből, illetve érhető módon mindenkit ki kell maxolni a robbanás előtt. 150 másodperc elteltével Shek'zeer eltűnik és a terme jobb és bal oldaláról befut 3-3 Set' thik Windblade és 1-1 Kor' thik Reaver. Az addok felerősítik magukat, ha társaik közelében állnak (Band of Valor), ez ugye azt jelenti, hogy minél több addot fog egy Tank, annál komolyabb damaget kap. Az egyik Tank megfogja a Windbladeket, ezek periodikusan 20 másodpercre Fixatelnek valakit, ekkor KITEolni kell, illetve szakítani a Dispatch képességüket. A Reavereket fogó Tank közelébe Healként nemigazán kell merészedni, ezen addok elé állni pedig TILOS. Ezen kívül a Windbladek dobálják a fent említett sárga ragacsot (Sticky Resin), ebből kell Trapet csinálni. 150 másodperc vagy a Mantidok halála után Shek'zeer újra feltűnik, ekkor folytatni kell az 1. fázisban leírtakat (a Mantidokat pedig kiikatni, ha nem sikerült). Ezek addig váltják egymást, míg a boss 30% HP-ra nem esik, ekkor új képességek jönnek elő. Szinte periodikus AOE damagere (Sha Energy) lehet számítani. A boss innentől kezdve periodikisan ráfordul valakire, megjelöl maga előtt egy "V" alakú területet, majd másodpercekkel később lecsap rá (Consuming Terror), ebből ki kell rohanni. Ezen kívül időnként mindenkinek FÉL HP-nyi damaget okoz mindenkinek (Calamity) és periodikusan "szemes Debuffot" rak 2 emberre (Vision of Demise), akiknek ki kell futni a tömegből (lejártakol ez Fearel)... ezt azonnal Dispellezni kell.

 

 

Tank - (Blood DK POV) Heal - (Restoration Shaman POV) Dps - (Windwalker Monk POV)
     

 

Videók teljesképernyős lejátszásához YouTube Flash Player kiegészítő szükséges!!

 

 
 
Forgotten Society (c) 2016